Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Emma Ramberg - 20 februari 2011 21:11


Kort sammanfattning av de saker jag tycker om mest  

-  "unga män" som tar av sig tröjan och t-shirten under råkar åka med..


-  Lukten av man !


-   att vara ensam hemma och gå runt naken / sjunga as högt


- att stanna hemma från skolan/jobb bara för att ligga o mysa/hångla en hel dag.


-  att vakna av att någon kliar en på ryggen / i håret.


-  att ha sex


-  att få gulliga/sexiga sms.


-  att drömma härliga och intensiva drömmar om någon man tycker om.


- att ge min "partner" njutning.


- Att komma hem efter en dålig dag och få prata med den där.. speciella personen .


-  Att vakna på morgonen och ha någon anas varma arm lite slarvigt slängd över magen


-  När ens kudde luktar precis som han som legat där hela kvällen


-  Den värmen man får när någon annan håller om mig.


-  att kolla läskiga filmer med en pojke man tycker om.


-  Att komma hem, ta på sig skönare kläder, äta något och lägga sig under en filt och titta på serier.


-  Att man får drömma om precis vad man vill. Allt är tillåtet i huvudet. Precis allt.


-  När jag plötsligt  börjar tycka om något som man tidigare inte alls gillat.


-  När någon som tvekat länge bara plötsligt gör "det".


-  Det där skrattet som ibland kommer och gör saker bättre när man gråtit massor.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards