Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Emma Ramberg - 28 februari 2011 21:59

Idag har varit en riktig sledenget.com dag..

Sov tre-fyra timmar inatt och det har jag känt av idag kan man ju lugnt säga !

När jag inte haft världens skratt-attacker, då har jag nästan suttit upp o somnat.. bokstavligt talat..

slumra till när jag var ute o tog en cigg innan, vilket resultera i att jag näst in till face planta marken  suck liksom..


Ajja, morgon dagen hoppas jag blir bättre, ska göra morgondagen till "positivadagen - dagen " Dvs, händer nåt dåligt.. minsta lilla, så ska jag göra det absolut bästa jag kan för att tänka posiivt ändå. Kvittar om jag så råkar kapa av min ena stortå eller nåt. Fan man måste lära sig att "allting som händer har en mening". & att det blir vad man själv gör det till !


Massssa massssa kärlek til min lilla vovsing Tuff som varit så underbar och hållt mig sällskap ikväll & verkligen varit över mysig , både han och jag satt nyduschade innan och verkligen mös sönder varandra ....    Big love to you Tuff, som verkligen är tuff " på avstånd "


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards