Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Emma Ramberg - 16 mars 2011 13:35

"Hade inga drömmar, ingen önskan inom mig.
Tog dagen lite som den kom.
Hade kanske slängt nyckeln till mig själv
Ja, det kändes nog lite så
Hade inga planer, ingen framtid i min blick
Ingen längtan som lockade
Var nog inte nere, jag var nog inte alls
Jag var bara en kvinna på väg"

Nu är jag helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här

Hur kan du locka så mycket glädje, ur mig varje dag?

Hur kan du få mig att känna sån lust, till att leva, till att älska ?

 


"en blick som kan bränna ner skogar,en tunga som bara ger"


"Den som vänt ar något gott, väntar dig… för du är både örongodis, ögongodis  och al lt godis som bara finns att tag i världen…"


"anywhere is Paradise,
when you're with the one you love,
Anywhere is a place that's nice
when you're with the one you dream of,"


Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards