Alla inlägg den 27 maj 2011

MYS

Av Emma Ramberg - 27 maj 2011 17:20

I dag blire stannahemmaochmysmedmigsjälv kväll !

..glo film, krenga popcorn, dricka mjölk och se lite söt ut  

låter as gött viiiiist?

Känner att min kropp inte är helt hundra efter veckans kraftiga förkylning.. and that sucks..

Dock så borde jag kanske ta tillfälle till akt nu när jag har ont i halsen och sluta röka ?..fast... Nääe. När jag tänker efter så hoppar jag nog det och väntar tills efter studenten isåfall... eller nåt 

Måste även tillägga att jag lyckats gå ner 5 kg denna veckan eller ja..sen i lördes !  

Tacka vet jag förkylning.. nästan så att man borde bli sjuk oftare hehe..  

Nu ska jag krenga lite korv med bröööö, sen ladda ner några gosiga filmer som jag kan kolla på ikväll !

Hoppas alla får en fett awesome fredag , peace out  

 

Av Emma Ramberg - 27 maj 2011 10:30

Idag är som sagt min sista skoldag ( kanske någonsin ).. om jag nu inte ska plugga vidare, vilket iaf inte lär ske på minst 3 år, hehe..

Men men.. Denna dagen är så fruktansvärt efterlängtad, jag är sååååå skoltrött nu att det finns inte!!!!

Skulle jag beskriva hur det känns nu när skolan snart är över .. så passar dessa två smilisarna in perfekt  

    

Sååå idag är en bra dag, jäääävligt bra till och med !


Bjuder på en bild också bara för att den är så jäkla awesome och för att den alltid får mig att le   SÖTASTE FLICKAN EVER !

" ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE "  


  PUSS , KRAM OCH MASSA KÄRLEK TILL ER ALLA   

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards