Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Emma Ramberg - 28 maj 2011 10:43

Uppstigning idag skedde kl halv 7   

jag vet, ni är chockade.. " Emma gå upp klockan halv 7 på en lördagsmorgon.. frivilligt dessutom" .. Men japp, idag är läget så.  Får ju faktiskt ut mer av dagen^^


Gårdagen var fett bra, spenderade kvällen hos sigge med underbara människor och go dricka   tack folket, ni är bäst   

  Hemma  vid halv 2 tiden, och då kan jag ju säga så mycket som att jag decka dirrrrr.

Idag är det som sagt lördag, och idag ska jag och far min åka iväg och köpa balklänning  .. yeeah ja vet, balen är på måndag och jag har fortfarande ingen klänning... ÅNGEST ?! svar jao..

Men bättre sent än aldrig, viiist   

"We ignore those who adore us, we adore those who ignore us, we hurt those who love us and we love those who hurt us.."

jag älskar dig min underbara vän


Haj puss alla fina människor & nördar   

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards