Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Emma Ramberg - 17 juni 2011 22:48

Fredauuuug, kära underbara fredag <3

Jag sitter hemma, dricker rövin och ser lite snygg ut,

  ingen vill hitta på något med mig :( Buuuuhuu TRADEEEET !

Fast ...Nä, inte hänga läpp nu inte, får väl ta o roa mig själv istället !

Sätta på en film och tagga inför morgondagen kanske ??

yääää, Svaret blir jaooo !

 fööör imorgon blire partyyyy partyy för att fira carrro som fyllt gammal

   wihooooo.


" jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar tryggheten "

Den senaste tiden kan man väl kort o gott säga varit mycket händelserik och verkligen tröttat ut mig totalt..

Det är helt sjukt hur en människa kan gå från att vara riktigt jävla underbar till ett svin på bara några sekunder ..

Men... man måste vara med om hemska saker här i livet för att vekligen kunna uppskatta de bra antar jag.

Nuuuue ska jag slänga mig i min stora varma mysiga säng , sätta på en bra film, och bara njuta av livet   

Fett med kärlek till alla er "icke sviniga , äckliga, ruttna, falska" människor <3

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards