Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Emma Ramberg - 19 juni 2011 23:16

Tackar folket för en trevlig lördag som började hos pierre med litta krök, kortspel, vattenpipa och trevligt sällskap, och som slutade hemma hos helen med ännu mera krök, gottis, och intressanta diskussioner   

 

Idag, ( söndag ) har jag gjort så mycket som INGENTING !

gahhh så skönt.. kan dock bero på att jag vaknade upp vid ett med tidernas värsta bakfylla.. Men, vad ska man göra.. Som man bäddar får man ligga!

Hade i alla fall en fett bra kväll igår så det var helt klart värt smärtan som kom idag   

Nu ska jag krypa ner i sängen med ett glas varm oboy.

I morgon blire uppstigning klockan tidigt.  

Puss haj och godnatt alla fina människor   


/ slänger in en mysig låt av john mayer  <3<3

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards