Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Emma Ramberg - 3 augusti 2011 23:34

Hajhaj gott folk, snyggisar och nördar.  
Idag äre lill-lördag, och de firar jag med hemma mys med ingen mindre än .... dan dan dan,.... MIG SJÄLV :) wioowioo. Kul skoj. skönt som fan jao.

Var i väg med min kära pappa innan och käka go maud och på hemvägen så köpte vi även lite gotti nam nam .

Dock är jag inte sugen för fem öre på det längre .. varför är det alltid så? När man inte har goodis, ja då hade man kunnat döda för att få det .. ( iaf jag ) .. ibland .. Sen när man väl har de då äre suget borta ..


..Påminner lite om hur vissa personer hanterar kärlek eller vad man nu ska kalla de .. Dom vill ha en person och är nästan villig att göra vad som för att få han / henne.. Sen när dom väl har personen.. då äre inte kul längre, suget/behovet av personen är borta.. vips, som en pappersnäsduk man snytit sig i som blåser iväg i vinden för att man inte ville få kladd på fingrarna..

näää, skummt allt de dära som har med kärlek o göra..

Tacka vet jag Mig själv, daaamn, it feels good to be me sometimes.

heheheh,

nä slut på snacket nu ska jag gå tillbaka till min underbara mys kompis ( mig själv ) och kolla på en för jeefla bra film eller nåed.


 

Puss på er sötnosar   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards