Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Emma Ramberg - 7 augusti 2011 15:13

Kommer du ihåg din allra första kärlek?
Ibland när du lyssnar på vissa låtar, så påminner dom dig om just den personen?
Spelar ingen roll vem du har just nu, du blir ändå påmind om honom och era stunder tillsammans.
Och sen när det väl tog slut, trodde du aldrig du skulle bli kär igen, visst har jag rätt?
Och varje gång du går förbi hans hus så kommer du ihåg bilden
i huvudet, bilden av dig o honom - "det perfekta paret"...
Och varje gång du hör eran låt, känner du allt om och om igen. Du vill bara vrida tillbaka tiden
för att känna hans hand mot din, en sista gång.
Och det gör ont varje gång du ser honom.
År efter år suddas minnen ut, men hans bild kommer du alltid ha kvar.
Hur kan man glömma dom där djupa ögonen?
Hur kan man glömma det ansikte som man vart så nära.
Du saknar inte honom som person, du saknar det ni hade.
Du saknar att du var så bekväm i hans sällskap,
att du aldrig behövde skämmas eller spela någon du inte är.
Jag tror
alla kommer ihåg sin första kärlek.
Det är inte den du älskade först, utan den du älskade mest.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards