Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma Ramberg - 11 februari 2011 15:39

Känns sjukt att en människa bara kan försvinna sådär..även om jag vetat om att denna dagen skulle komma, förr eller senare .. så går det inte riktigt att förstå.. inte än! 

I tre månader fick jag vara vid din sida, (hjälpa dig.. prata med dig ..) och under de tre månaderna så byggde vi upp en relation tillvarandra.. en relation som ingen någonsin kommer kunna komma i närheten av eller förstå ! Jag kommer jag att sakna dig nåt så fruktansvärt.. tänka på dig,.. tänka på din familj / dina nära o kära, som nu får leva ett liv utan underbara dig.. jag kommer att tänka på alla dagar vi spenderat tillsammans, alla pratstunder vi haft . Du berörde mig som ingen annan gjort och jag kommer aldrig att glömma dig  


Må du vila i frid ♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards