Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Ramberg - 19 februari 2011 14:32

Tackar folket från igår för en awesome kväll !  

..idag kan man verkligen säga att jag mår som jag förtjänar, blev lite för mycket av det goda antar jag ..hehe ..


sen efter måånga om och men och kallllllt ute inga vantar typ.., så Spenderades natten i Lomma , o de va mys   

.....................

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka vakna till liv lite.. sen senare Ikväll ska jag träffa älsklings carolin och hitta på lite bus... hihih


Stort grattis till dig susanne än en gång på din födelsedag   



Av Emma Ramberg - 17 februari 2011 21:59

Hejjjjjhejhalllå.

Tre timmars sömn var allt jag fick inatt. Fett awesome..viissst

är så fruktansvärt trött just nu, men samtidigt fett speedad.. vilket resulterar i att jag är som ett fyllo.

Snurrig sleden men ändå spiss. Jobbigt läga vaaa.. jajjaja....

Sarvi hajjj

Av Emma Ramberg - 17 februari 2011 00:25

Nästa gång du snackar skit om någon tycker jag att du ska kolla dig själv i speglen först och se om du själv är så jävla perfekt !  


Jag är så trött på alla dessa falska energitjuvar som lever på att få andra att må dåligt...

Nää fyy fan.. tacka vet jag RIKTIGA vänner <3.. Dom som ställer upp när man behöver dom, som ser att man mår dåligt utan att man behöver säga något.

En riktig kompis ska man inte behöva träffa varje dag för att veta att han/hon endå finns där. En riktig vän ska man kunna lita på, man ska inte behöva säga " säg nu inte detta till någon" en riktig vän respekterar dig och dina åsikter.


Till er som går och antar en massa saker, bara för att " ni fått höra de från någon annan " kan jag bara säga  " GÅ DIREKT TILL PERSONEN DET HANDLAR OM ISTÄLLET FÖR ATT BLI SUR DIREKT ! 


Man lever bara en gång och inte fan tänker jag låta NÅGON trycka ner mig mer!!!

Tänker inte acceptera att bli behandlad som skit längre, hell to the nooooo.

Så till alla er som läser detta, (och känner er träffade).. vill jag bara säga - TACK!

Tack för att ni fått mig att inse vem ni egentligen är.. nu vet jag vem jag kan lita på.. vem jag kan umgås med utan att behöva känna mig som smutsen under era skor.

TACK

Ni har fått mig till att vakna upp & sätta ner foten, en gång för alla!

Hopppas ni är glada över vad ni åskakommit, för mig slipper ni nu. För alltid.

Aldrig mer, ALDRIG !  


Av Emma Ramberg - 16 februari 2011 15:27

"Too much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get you hurt "


När någon påstår att "livet är hårt",  eller säger "varför har jag alltid sån otur med allt" osv.. ni borde börja tänka efter lite.. Tänk om ALLT hade varit "perfekt" .. tänk om allt hade varit "bra" Hade livet varit så mycket bättre då tror ni ?.. svar nej.

Man måste gå ingenom svårigheter här i livet, för att sedan kunna uppskatta de bra stunderna. Livet må va jäävligt orättvist ibland.. jaa, Men istället för att deppa ihop när något är jobbigt.. Säg till dig själv, "Jag kan om jag vill "!

Man lär sig av sina misstag här i livet, och man växer ut i från de olika svårigheter man går igenom.  ..  Det jag vill säga med detta är att när livet är svårt.. det är då du ska kämpa mer.  Det gör dig till en starkare peson   


Pussssss  




Av Emma Ramberg - 16 februari 2011 13:07

"Ur lidandet har de starkaste själar fötts.
De stadigaste personligheterna är täckta av ärr"     

Av Emma Ramberg - 15 februari 2011 16:03

Satte mig för ca tio minuter sedan för att äntligeen komma igång med mitt projektarbete, och vad händer ? JOO, jag tappar suger helt. Allt bara snurrrrar i min skalle & jag får lust att börja städa ist. Så det är vad jag tänker göra nuu... damsuga huset & stor städa mitt rum. GAHHHH jag blir tosssig på mig själv   

Av Emma Ramberg - 15 februari 2011 13:43

Varför inte bara ha kul och bara njuta av livet medans man kan?


inga ord ska få slå ner mig igen..jag har hört dom alla innan och det är inget som sårar längre.
 Så frågan är ... är era ord riktade mot mig eller er själva?
Jag anser att de man säger till andra, är vad man tycker om sig själv.
Så varför inte hålla truten och slappna av i stället...
Bara en åsikt ..


Sen måste jag bara tillägga att Jag fryyyyyyyyyyseeeeeeeeeR   

Lever vi på fuuuCkkking is tiden elloooor?!??!



 

Av Emma Ramberg - 14 februari 2011 01:03

Jahap.. då var det alla hjärtans dag igen.

Mycket överskattad dag om jag får säga det själv.. en dag precis som alla andra, enda skillnaden är att man valt o döpa den till " alla hjärtans dag " i stället för.. "vanlig dag " .. En dag där säkeligen tuuusentals par blir ovänner, för dom förväntar sig för mycket av den andre.. Nääfy, tacka vet jag singel livet<3

idag ska jag fira alla hjärtans dag med mig själv,  .. dvs, mysa framför en film/ta extra mycket hand om mig själv & bara njuuta av livet  


pusss på er finisar !

Presentation


Kort o gott, mitt namn är Emma & jag är 19 år. Bor i staffanstorp.

Är Singel, Nybliven undersköterska (Gymnasieutbildning)

Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, = Med respekt. Thats it ! :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Plus i kassan

plusikassan.se

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards